کتاب الکترونیکسه شنبه ۰۵, فروردین ۱۳۹۹

 

۱٫ نرم افزار طاقچه و پاتوق کتاب طرف قرارداد با انتشارات قرآن و اهل بیت ع بوده و بستر استفاده از نسخه الکترونیک را فراهم می‌نمایند. برای مشاهده آثار این انتشارات که توسط هر یک از این دو مجموعه ارائه شده روی تصاویر فوق کلیک کنید؛ ویژگی‌های ارائه در هر کدام از این دو مجموعه قدری متفاوت است که در زیر بیان شده است.

۲٫ برای استفاده از فایل‌های الکترونیک ارائه شده توسط مجموعه طاقچه و پاتوق کتاب، لازم است نرم افزار متناسب با سخت افزار خود (سیستم عامل ویندوز ویا موبایل با نرم‌افزار آندروید یا آیفون) را نصب کرده و بعد از نصب حساب کاربری خاص خود را ایجاد نمایید. برای این منظور از طریق لینک‌های زیر اقدام فرمائید:
طاقچه : https://taaghche.com/download
پاتوق کتاب: https://patogh.mobi/download

۳٫ فایل‌هایی که در مجموعه پاتوق کتاب قرار داده شوند، در صورتی که بصورت PDF و یا Epub بارگذاری شوند در نرم‌افزار آندروید و نسخه ویندوز قابل استفاده خواهند بود.

۴٫ آن دسته فایل‌هایی که در نرم افزار طاقچه بصورت Epub بارگذاری شده‌اند در نسخه وب طاقچه هم قابل استفاده خواهند بود و درصورت بارگذاری بصورت PDF صرفا در نرم‌افزار آندروید قابل استفاده است.

۵٫ برای دریافت توضیحات تکمیلی در خصوص نحوه ایجاد حساب کاربری یا سوالات درخصوص پرداخت و مانند آن، می‌توانید با بخش پشتیبانی این دو مجموعه براساس ارائه‌دهنده آن، ارتباط بگیرید.

پشتیبانی طاقچه:  ۰۲۱۸۸۱۴۹۸۰۸-۰۲۱۸۸۱۴۹۸۱۰

پشتیبانی پاتوق کتاب: ۰۹۱۲۴۲۰۵۶۱۲-۸۸۹۵۴۳۶۷-۰۹۰۲۳۴۷۷۶۶۸

۶٫ علیرغم مشکلات تحریم که مسیر استفاده افراد خارج از کشور از آثار الکترونیک را با مشکلاتی مواجه نموده است، با هماهنگی که با بخش پشتیبانی مجموعه پاتوق انجام شده، ایشان هرگونه همکاری که میسر باشد را برای تسهیل در استفاده این عزیزان خواهند داشت و در صورت لزوم و برای هماهنگی بیشتر لازم است با شماره انتشارات ۰۹۱۰۲۴۸۰۲۴۷ تماس گرفته شود . 


مراحل تهیه نسخه الکترونیک کتاب‌ها از مجموعه پاتوق کتاب:


مراحل دریافت و دانلود کتاب‌ها:
برای دریافت کتاب در نرم‌افزار پاتوق کتاب نیاز به سخت افزاری با سیستم عامل اندروید بوده و طی کردن مراحل زیر ضروری می‌باشد:

  1. ایجاد حساب کاربری در سایت پاتوق کتاب به آدرس https://patogh.mobi/download
  2. نصب نسخه اندورید اپلیکیشن در گوشی یا تبلت
  3. ورود به حساب کاربری در اپلیکیش اندورید از طریق کلیک کردن بر گزینه پروفایل در پایین صفحه.
  4. پس از ورود به حساب کاربری و در بخش پروفایل، از طریق جستجو نام کتاب مربوطه را پیدا نموده و بر روی علامت دانلود در بخش سمت چپ تصویر کتاب، کلیک نمایید تا کتاب در حساب کاربری شما قرار گیرد.
  5. دانلود و نصب نسخه ویندوز اپلیکیشن پاتوق کتاب و ورود به حساب کاربری در نسخه ویندوز.

در این مرحله مشاهده خواهید کرد که با همان مراحل انجام شده در موبایل، کتاب در نسخه ویندوز قرار گرفته و میتوانید آن را دانلود نمایید.

در صورتی که کتابی رایگان عرضه شود، در مرحله چهار پس از کلیک بر روی علامت دانلود شما به صورت رایگان کتاب را دریافت خواهید نمود.

مراحل دریافت و دانلود کتاب‌ها با استفاده از بن تخفیف:
برای استفاده از بن تخفیف کتاب در نرم‌افزار پاتوق کتاب لازم است از طریق نرم افزار نسخه اندروید و به نحو ذیل اقدام فرمائید:

  1. ایجاد حساب کاربری در سایت پاتوق کتاب به آدرس https://patogh.mobi/download
  2. نصب نسخه اندورید اپلیکیشن در گوشی یا تبلت
  3. ورود به حساب کاربری در اپلیکیش اندورید از طریق کلیک کردن بر گزینه پروفایل در پایین صفحه.
  4. پس از ورود به حساب کاربری و در بخش پروفایل، از طریق آیکون موجود در سمت چپ بالای صفحه وارد بخش تنظیمات شده و با کلیک بر گزینه افزایش اعتبار و پاتوق بن، کد بن مربوط به کتاب مورد نظر خود را وارد و بر روی ثبت کلیک نمایید.
  5. پس از ثبت بن، از طریق جستجو نام کتاب مربوطه را پیدا نموده و بر روی علامت دانلود در بخش سمت چپ تصویر کتاب، کلیک نمایید تا کتاب در حساب کاربری شما قرار گیرد.
  6. در کامپیوتر، دانلود و نصب نسخه ویندوز اپلیکیشن پاتوق کتاب و ورود به حساب کاربری در نسخه ویندوز.

در این مرحله مشاهده خواهید کرد که با همان مراحل انجام شده در موبایل، کتاب در نسخه ویندوز قرار گرفته و میتوانید آن را دانلود نمایید.