کتاب الکترونیکسه شنبه ۰۵, فروردین ۱۳۹۹

(با کلیک روی هر کدام از دو تصویر فوق می‌توانید آثار انتشارات قرآن و اهل بیت نبوت ع را در ارائه دهنده طاقچه و پاتوق کتاب مشاهده فرمائید.)

۱٫ نرم افزار طاقچه و پاتوق کتاب طرف قرارداد با انتشارات قرآن و اهل بیت ع بوده و بستر استفاده از نسخه الکترونیک را فراهم می‌نمایند. برای مشاهده آثار این انتشارات که توسط هر یک از این دو مجموعه ارائه شده روی تصاویر فوق کلیک کنید؛ ویژگی‌های ارائه در هر کدام از این دو مجموعه قدری متفاوت است که در زیر بیان شده است.

۲٫ برای استفاده از فایل‌های الکترونیک ارائه شده توسط مجموعه طاقچه و پاتوق کتاب، لازم است نرم افزار متناسب با سخت افزار خود (سیستم عامل ویندوز ویا موبایل با نرم‌افزار آندروید یا آیفون) را نصب کرده و بعد از نصب حساب کاربری خاص خود را ایجاد نمایید. برای این منظور از طریق لینک‌های زیر اقدام فرمائید:
طاقچه : https://taaghche.com/download
پاتوق کتاب: https://patogh.mobi/download
(جهت توضیحات تکمیلی در رابطه با پاتوق کتاب درخصوص نصب برنامه یا استفاده از بن تخفیف کتاب وارد اینجا شوید)
۳٫ فایل‌هایی که در مجموعه پاتوق کتاب قرار داده شوند، در صورتی که بصورت PDF و یا Epub بارگذاری شوند در نرم‌افزار آندروید و نسخه ویندوز قابل استفاده خواهند بود.

۴٫ آن دسته فایل‌هایی که در نرم افزار طاقچه بصورت Epub بارگذاری شده‌اند در نسخه وب طاقچه هم قابل استفاده خواهند بود و درصورت بارگذاری بصورت PDF صرفا در نرم‌افزار آندروید قابل استفاده است.

۵٫ برای دریافت توضیحات تکمیلی در خصوص نحوه ایجاد حساب کاربری یا سوالات درخصوص پرداخت و مانند آن، می‌توانید با بخش پشتیبانی این دو مجموعه براساس ارائه‌دهنده آن، ارتباط بگیرید.

پشتیبانی طاقچه:  ۰۲۱۸۸۱۴۹۸۰۸-۰۲۱۸۸۱۴۹۸۱۰

پشتیبانی پاتوق کتاب: ۰۹۱۲۴۲۰۵۶۱۲-۰۲۱۸۸۹۵۴۳۶۷-۰۹۰۲۳۴۷۷۶۶۸

۶٫ علیرغم مشکلات تحریم که مسیر استفاده افراد خارج از کشور از آثار الکترونیک را با مشکلاتی مواجه نموده است، با هماهنگی که با بخش پشتیبانی دو ارائه دهنده انجام شده، ایشان هرگونه همکاری که میسر باشد را برای تسهیل در استفاده این عزیزان خواهند داشت و در صورت لزوم و برای دریافت راهنمایی‌های تکمیلی با شناسه کاربری رابط انتشارات در امور کتاب الکترونیک در پیامرسان بله مرتبط شوید: https://ble.ir/hasheminoor