کتاب حفظ تدبری سوره مبارکه مؤمنون منتشر شدیکشنبه ۰۴, اسفند ۱۳۹۸

کتاب حفظ تدبری سوره مبارکه مؤمنون از مجموعه کتب حفظ تدبری سوره‌های قرآن کریم منتشر شد. مجموعه کتب حفظ تدبری سوره‌­های قرآن کریم تلاشی در جهت بهره‌­مندی هرچه بیشتر از هم‌­افزایی حفظ و تدبر در رجوع به قرآن و بهره‌مندی از آن در مسیر رسیدن به مقصد حقیقی انسان بوده و تاکنون دو کتاب سوره مبارکه ص و سوره مبارکه عنکبوت از این مجموعه به چاپ رسیده است.

همه انسان‌ها به طور فطری در زندگی نیازمند حرکت بر مبنای حق می‌باشند. انسان در موقعیت‌های مختلف در صورتی می‌تواند براساس حق عمل نماید که نسبت به آن علم داشته و به دانسته‌های خود رجوع کند. قرآن مجید آخرین کتاب آسمانی بوده و دربردارنده همه حقایق است. بنابراین فراگیری قرآن و عمل بر مبنای آن می‌تواند پاسخگوی این نیاز فطری در انسان باشد. در این صورت حفظ قرآن عبارتست از حلقه اتصالی که علم انسان در مورد آیات و سوره‌های قرآن را به عمل در موقعیت‌ها متصل می‌کند.

مجموعه کتب حفظ تدبری قرآن کریم تلاشی است در جهت به عمل درآمدن معلومات قرآنی در عرصه زندگی فردی و اجتماعی و این مهم به واسطه انس، تکرار، تمرکز و تدبر در آیات و سوره‌ها میسر شده و در اثر این کثرت و تداوم ذکر است که حفظ قرآن محقق می‌شود.

در این راستا کتاب حفظ تدبری سوره مبارکه مومنون می‌کوشد تا مخاطب به واسطه ذکر و بصیرتی که به واسطه این سوره نازل می‌شود، بهره‌مند شده و به برکت روح ایمانی که آیات این سوره در کالبد مخاطب می‌دمد، در راستای تشکیل، تثبیت و توسعه جامعه ایمانی و تحقق امت واحده توحیدی گام برداشته و در مسیر شکوفایی قرار گیرد.

جهت تهیه این کتاب و یا دریافت توضیحات کامل پیرامون آن به صفحه اختصاصی کتاب سوره مبارکه مؤمنون در سایت مراجعه نموده و یا بر روی تصویر فوق کلیک نمایید.