نسخه الکترونیک کتاب تفکر شنیداری منتشر شد.چهارشنبه ۰۶, فروردین ۱۳۹۹

نسخه الکترونیک کتاب تفکر شنیداری منتشر شد.

شاید شنیدن اولین کاری باشد که انسان در زندگی دنیا تجربه‌اش می‌کند و نیز آخرین چیزی باشد که در دنیا از دستش می‌دهد. با مختصر تأملی می‌توان به خوبی فهمید در صورت اختلال در این توان انحرافات فراوانی در زندگی انسان به وجود آمده، تکثیر می‌شود و انتقال می‌یابد. یکی از مهم‌ترین وظایف در حوزه تعلیم و تزکیه بالا بردن توانایی شنیدن و نیز جلوگیری از اختلال‌های مربوط به این توان است. لذا شناخت قوانین مربوط به شنیدن و نیز یادگرفتن مهارت‌های مربوط به ارتقای این توان، برای همگان آثار ارزشمندی را به دنبال دارد.

در همین راستا کتاب مهارت‌های پرورش تفکر شنیداری، با در نظر گرفتن اینکه شنیدن از مهمترین ورودی‌های اداراکات و فهم و علم در انسان است و با تقویت یافتن، طهارت پیدا کردن و امنیت‌دار شدن، فرد به سوی هدایت راه یافته و متقابلا با اهمال در تقویت آن و آلوده سازی و ناامن کردن آن زندگی انسان را محلی برای جولان شیاطین سازد، به ارائه مهارت‌هایی برای تقویت شنیدن، طهارت یافتن و امنیت یافتن آن ارائه می‌دهد  که قابل استفاده برای عموم افراد، در سطوح و سنین مختلف می‌باشد.

از استفاده‌های دیگر این کتاب، برای مربیان حوزه تعلیم و تزکیه است که می‌توانند با استفاده از این مباحث برای ارتقای سطح شنوایی نوجوانان  تلاش کنند.

برای دریافت نسخه الکترونیک و نیز نسخه چاپی این کتاب به صفحه اختصاصی کتاب تفکر شنیداری در سایت مراجعه نموده و یا بر روی تصویر فوق کلیک نمایید.