نسخه الکترونیک کتاب بلوغ لبّی و کتاب بلوغ عبودیتی منتشر شد.چهارشنبه ۱۳, فروردین ۱۳۹۹

 

در پی انتشار نسخه الکترونیک کتاب از تکلم تا بلوغ و کتاب بلوغ عقلی، نسخه الکترونیک کتاب بلوغ لبّی و کتاب بلوغ عبودیتی از مجموعه کتب دوره‌های رشد تفکر اجتماعی منتشر شد.

مجموعه کتب دوره‌های رشد تفکر اجتماعی به سیر رشد و بلوغ انسان و به وجود آمدن  توان‌های جدید در هر دوره از زندگی در شش جلد می‌پردازد که هر یک از این مجلدات به یکی از دوره‌های رشدی انسان اختصاص دارد.

 

دوره پنجم رشد تفکر اجتماعی؛ بلوغ لبّی

دوره پنجم رشد،‌ دوره شکوفایی لبّ است و افرادی که بلوغ عقلی و عاطفی را طی کرده‌اند و دارای فضل و توانمندی فردی واجتماعی‌‌ هستند، با فطرتی شکوفا شده توان خود در عرصه‌های مختلف صرف هدایت مردم می‌کنند و بدین ترتیب مدیریت و مسئولیت جامعه را در ابعاد مختلف به عهده می‌گیرند. این افرادی که در قرآن با نام اولواالالباب معرفی می‌شوند دارای ویژگی‌های خاصی هستند که شناخت این ویژگی‌ها راه تعلیم و تزکیه و شکوفایی لبّ در صاحبان فضل است.

دوره ششم رشد تفکر اجتماعی؛ بلوغ عبودیتی

بلوغ عبودیتی آخرین مرحله از بلوغ انسان است که در آن آراسته به سِمَت عبد بودن می‌شود. در این وصف فرد به غایت تذلّل و تسلیم خالصانه در برابر خداوند و اطمینان و اعتماد تامّ و ایمانی سرشار از یقین می‌رسد و به یُمن این افتخار، رهبری انسان‌ها را در سه بُعد انذار، ‌تعلیم و تذکر به عهده می‌گیرد. عباد در این دوره واسطه‌ای برای اتصال به خدا و سببی برای نزول انواع وحی برای انسان و ذخیره‌ای بی‌نظیر برای هستی و زندگی انسان می‌باشند.

برای دریافت نسخه چاپی و الکترونیک هر یک از این کتب و نیز دریافت توضیحات کامل پیرامون هر یک به صفحه اختصاصی‌شان در سایت مراجعه نموده و یا بر روی تصاویر فوق کلیک نمایید.