نسخه الکترونیک کتاب تدبر در قرآن صاعد از مجموعه کتب تدبر در دعا منتشر شدچهارشنبه ۳۱, اردیبهشت ۱۳۹۹

نسخه الکترونیک کتاب تدبر در قرآن صاعد، جلد اول از مجموعه کتب تدبر در دعا منتشر شد.

قرآن کتاب نازل شده از سوی خداوند است و دعا، قرآن صاعد است. «قرآن» پایه و اساس دعا در فرهنگ دینی تشیع و «دعا» انعکاس متدبرانه، آگاهانه، عاشقانه و خاضعانه در برابر مضامین قرآن است. از این رهگذر به ادعیه قرآن «صاعد» گفته می شود.

کتاب حاضر به عنوان اولین مجلد از مجموعه کتب روش‌های تدبر در دعا، به بهره‌مندی از قرآن برای مطالعه قرآن صاعد و نحوه مطالعه قرآن و قرآن صاعد پرداخته شده است. مطالعه این دو با یکدیگر به منزله توجه به حقایق نازل شده در طریق قرآن و انعکاس آن حقایق از انسان کامل در قرآن صاعد است.

 

در این کتاب، ضمن بررسی مفهوم قرآن صاعد بودن ادعیه، در صدد است تا به واسطه انس و تدبر در قرآن، انس و تدبر در ادعیه را ارتقا دهد.

مطالعه قرآن و قرآن صاعد با یکدیگر و مدد گرفتن از قرآن برای ارتقای تدبر در قرآن صاعد، ما را با عناوینی چون «انتخاب دعای متناسب با سوره»، «بررسی ارتباطات بین کلمات سوره و دعا»، «بررسی ارتباطات میان پس زمینه‌های سوره و دعا» و «تشکیل شبکه موضوعات سوره و دعا» و عناوینی از این دست مواجه می‌سازد.

برای تهیه نسخه چاپی و الکترونیک این کتاب و نیز دریافت توضیحات کامل پیرامون آن، به صفحه اختصاصی کتاب در سایت مراجعه نموده و یا بر روی تصویر فوق کلیک نمایید.