عرضه ویژه کتاب صحیفه فاطمیه و آثار مرتبط با آن به مناسبت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیهاسه شنبه ۰۹, دی ۱۳۹۹

عرضه ویژه کتاب صحیفه فاطمیه و آثار مرتبط با آن به مناسبت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها

به مناسبت شهادت این بانوای بزرگوار کتاب صحیفه فاطمیه در تمامی مجلات آن و نیز آثار مرتبط با حضرت صدیقه سلام الله علیها با تخفیف عرضه می‌شود. این آثار عبارتند از:

  • پوسترها، بروشورها و کارت‌های ادعیه:

برای تهیه پوسترها و بروشورها و کارت‌های ادعیه صحیفه فاطمیه می‌توانید به صفحه اختصاصی آنها در سایت انتشارات مراجعه نمایید.

  • کتاب صحیفه فاطمیه:

کتاب ارزشمند صحیفه فاطمیه مشتمل بر ادعیه و نمازها و حرزهای حضرت صدیقه سلام الله می‌باشد که در بخش‌هایی دسته بندی شده است.
برای تهیه این کتاب به صفحات اختصاصی آن در سایت انتشارات مراجعه نمایید.

  • کتاب خوشه چینی از صحیفه فاطمیه؛ شکوفایی در تنگناهای زندگی:

این کتاب اولین مجلد از مجموعه کتب خوشه چینی از صحیفه فاطمیه علیها سلام است که به بررسی دعای حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برای خلاصی از زندان می‌پردازد.
برای تهیه این کتاب به صفحه اختصاصی آن در سایت انتشارات مراجعه نمایید.

  • کتاب مامان و بابای قصه‌گو:

این کتاب کوششی است برای استفاده از ادبیات حضرت صدیقه سلام الله علیها در برقراری ارتباط با کودکان و متأثر از کتاب صحیفه فاطمیه و در آن شیوه‌ای جدید برای گفتگوی والدین با فرزندان و نیز قصه گویی والدین ارائه گردیده است.
برای تهیه این کتاب به صفحه اختصاصی آن در سایت انتشارات مراجعه نمایید.

  • کتاب روایت قرآن از بانوان:

این کتاب با محور قرار دادن حدیثی از حضرت رسول که در آن به معارفه و تبیین شخصیت و جایگاه حضرت زهرا از طریق معرفی چهره‌های متعددی از زنان و مردانی که نامشان در قرآن آمده، به بررسی ۱۰ چهره از بانوان قرآن پرداخته و نسبت آن بانوان را به عنوان شاخص در معرفی شخصیت حضرت فاطمه سلام الله علیها تبیین کرده است.
برای تهیه این کتاب به صفحه اختصاصی آن در سایت انتشارات مراجعه نمایید.