چهار کتاب صوتی از مجموعه کتب صوتی گوهرستان المیزان منتشر شدشنبه ۱۲, آبان ۱۳۹۷

در پی اتمام مراحل چاپ مجموعه کتب گوهرستان المیزان، کتاب‌های صوتی این مجموعه نیز در مرحله تولید قرار گرفته و از این مجموعه چهار کتاب صوتی منتشر گردید که عبارتند از:

  • کتاب صوتی قرائت و قیام
  • کتاب صوتی زندگی توحیدی
  • کتاب صوتی ذکر و ملکوت
  • کتاب صوتی واسطه‌های هدایت

برای تهیه این کتب به صفحه اختصاصی هر یک در سایت مراجعه نمایید.

صفحه اختصاصی کتاب صوتی قرائت و قیام (گوهرستان المیزان)

صفحه اختصاصی کتاب صوتی زندگی توحیدی (گوهرستان المیزان)

صفحه اختصاصی کتاب صوتی ذکر و ملکوت (گوهرستان المیزان)

صفحه اختصاصی کتاب صوتی واسطه‌های هدایت (گوهرستان المیزان)

 

معرفی مجموعه کتب گوهرستان المیزان:

در تفسیر شریف المیزان نکات فراوانی وجود دارد که به بهانه سوره‌ها مطرح گردیده و می‌تواند به صورت مستقل منبع غنی‌ای برای مطالعه باشد. این نکات در مجموعه کتبی تحت عنوان گوهرستان المیزان گردآوری شده است.

کتاب‌های گوهرستان المیزان با این هدف تدوین شده است تا نکاتی از دریای بیکران علم و حکمت قرآن را از طریق تفسیر المیزان به عرصه زندگی وارد نماید.

این مجموعه هجده جلدی علاوه بر اینکه فرد را با جوهره المیزان آشنا می‌کند، می‌تواند به‌عنوان بانک معیار و ملاک برای تغییر سبک زندگی و دستیابی به سبک زندگی توحیدی مورد توجه قرار بگیرد.

مطالعه این مجموعه به شدت در سامان‌دهی ذهنی‌ در حوزه اعتقادات اثر دارد، و در واقع به این سؤال پاسخ می‌دهد که مهم‌ترین اصول و ملاک‌های یک زندگی موفق و توحیدی چیست؟ در واقع پاسخ به این سؤال جمع‌آوری شده و می‌توان این بسته را اینگونه معرفی کرد. این مجموعه باورهای سبک زندگی توحیدی یا عقل‌گرایی در زندگی توحیدی را توضیح می‌دهد، همچنین ملا‌ک‌ها و معیارهایی که زندگی را توحیدی می‌کند به‌صورت فهرست‌وار مطرح می‌کند.