انتخاب کتاب با من بازی کنید به عنوان رتبه نخست در محور کودک و کتاب کار کودکستاندوشنبه ۱۴, آذر ۱۴۰۱

یاغافر
عرض تبریک به خانواده بزرگ مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت ع دانشگاه تهران

و به ویژه خدمت مولفان محترم سرکار خانم برومند و سرکار خانم کاویانی

از بابت برگزیده شدن کتاب: با من بازی کنید در محور کودک و کتاب کار کودکستان

باستحضار می‌رساند، رویداد ملی یارستان کودکستان برای کمک به مربیان و مهدکودک‌ها و مهم‌تر از همه، کودکان زیر هفت سال این سرزمین، شروع به کار کرده است. یارستان کودکستان به دنبال شناسایی، ارتقا و حمایت از محتوای فاخری است که شما تولیدکنندهٔ آن هستید. این رویداد از تیرماه سال ۱۴۰۱ شروع به کار کرده است و تا شهریورماه ادامه خواهد یافت.

رویداد یارستان کودکستان زیرمجموعهٔ سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک یا توتک است. این سازمان دولتی زیر نظر وزارت آموزش و پرورش مشغول به فعالیت است و وظیفهٔ ساماندهی امور مربوط به مراکز نگهداری و آموزش کودکان زیر ۷ سال را بر عهده دارد. این مراکز اعم از مهد کودک‌ها، پیش‌دبستانی‌ها و سایر مراکز دولتی و خصوصی هستند.
محورهای رویداد
یارستان کودکستان پنج محور را برای بررسی محصولات در نظر گرفته است:

۱. طرح درس‌ها و کاربرگ های آموزشی و پرورشی

۲. کتاب کودک و کتاب کار کودکستان؛

۳. بازی ، اسباب‌بازی و محصولات کمک‌آموزشی؛

۴. سامانه و نرم‌افزار‌های موبایلی و رایانه

۵. تولیدات صوتی و تصویری (دارای ماهیت دیجیتال)؛

نحوه شرکت در رویداد: برای شرکت در این رویداد، باید به بخش ثبت‌نام و ارسال محصول مراجعه کنید و مشخصات و مستندات محصول تولیدی خود را در آن ثبت کنید. مرحلهٔ بعد کارشناسی محصولات است. اگر محصولی نیاز به ویرایش و تکمیل اطلاعات داشته باشد، به شما اطلاع خواهیم داد تا آن را برای داوری آماده کنید. در کنار ویرایش اطلاعات محصول، سلسله نشست‌های آموزشی و محتواهای لازم برای ارتقای کوتات‌مدت محصول را در اختیار شما خواهیم گذاشت. مرحلهٔ آخر هم اختتامیه و معرفی محصولات برگزیده و اعطای جوایز است. بعد از اتمام رویداد، سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک سامانه‌ای برای معرفی و رتبه‌بندی محصولات خواهد ساخت تا تولیدات شما را به مخاطبان و مشتریانتان برساند.

با رویداد ملی یارستان کودکستان را می‌توانید از اینجا آشنا شوید.


کتاب با من بازی کنید را می‌توانید از اینجا سفارش دهید