کتاب سوره مبارکه ص از مجموعه کتب حفظ تدبری قرآن کریم منتشر شدچهارشنبه ۰۴, دی ۱۳۹۸

در پی انتشار کتاب سوره مبارکه عنکبوت، کتاب سوره مبارکه ص از مجموعه کتب حفظ تدبری قرآن کریم نیز منتشر شد. در این مجموعه کتب سعی شده است از برخی ظرفیت های روش های تدبر در قرآن، برای تسهیل و تعمیق حفظ سوره‌های قرآن کریم استفاده شود.

همه انسان‌ها به طور فطری در زندگی نیازمند حرکت بر مبنای حق می‌باشند. انسان در موقعیت‌های مختلف در صورتی می‌تواند براساس حق عمل نماید که نسبت به آن علم داشته و به دانسته‌های خود رجوع کند. قرآن مجید آخرین کتاب آسمانی بوده و دربردارنده همه حقایق است. بنابراین فراگیری قرآن و عمل بر مبنای آن می‌تواند پاسخگوی این نیاز فطری در انسان باشد. در این صورت حفظ قرآن عبارتست از حلقه اتصالی که علم انسان در مورد آیات و سوره‌های قرآن را به عمل در موقعیت‌ها متصل می‌کند.

مجموعه کتب حفظ تدبری قرآن کریم تلاشی است در جهت به عمل درآمدن معلومات قرآنی در عرصه زندگی فردی و اجتماعی و این مهم به واسطه انس، تکرار، تمرکز و تدبر در آیات و سوره‌ها میسر شده و در اثر این کثرت و تداوم ذکر است که حفظ قرآن محقق می‌شود.

در این راستا کتاب حفظ تدبری سوره مبارکه ص تلاشی است در جهت بهره‌مندی از «جریان ذکرِ قرآن» تا در نتیجه آن، حرکت مخاطب با نظام آفرینش همراستا و در اتصال با حقایق قرار گیرد؛ اتصالی که به برکت آن مخاطب می‌تواند در ابعاد مختلف زندگی خود، کلمه توحید یعنی «لااله الا الله» را ابراز کرده و در خلال زندگی توحیدی، توان‌هایش در نهایت شکوفایی قرار گیرد.

جهت دریافت این کتاب و نیز دریافت توضیحات کامل پیرامون آن به صفحه اختصاصی کتاب سوره مبارکه ص مراجعه نمایید.