نسخه الکترونیک کتاب اصول و مهارت‌های شادکامی مبتنی بر قرآن و روایات منتشر شدسه شنبه ۲۸, خرداد ۱۳۹۸

در پی انتشار کتاب اصول و مهارت‌های شادکامی مبتنی بر قرآن و روایات، نسخه الکترونیک آن نیز منتشر شد.

کتاب اصول و مهارت‌های شادکامی چنانکه از نامش نیز پیداست براساس مطالعات قرآنی و روایی به بررسی اصول و مهارت‌هایی پرداخته است تا فرد را به شادی و شادکامی حقیقی برساند.

این کتاب در تلاش است تا با بهره­‌گیری از کلام وحی و روایات ائمه معصومین علیهم السلام به معنای شادکامی دست یافته مبانی، اصول، راهکارها و مهارت‌های دستیابی به آن را تبیین کند. معنای شادکامی در دو سطح حقیقی و کاذب به «ادراک یا احساس گشایش ناشی از فتح یا پیروزی است که به صورت آشکار (در چهره) یا پنهان (ادراک درونی) تجربه می‌شود و موجب انبساط خاطر می‌گردد»، اطلاق می­‌شود. رفع نیازهای سودمندی، ارزشمندی، کرامت، ماندگاری، اصلاح، رعایت حق و اطاعت، موجب شادکامی است. قرآن  کریم و روایات اهل بیت علیهم السلام بهترین مسیر رفع این نیازها و عمق بخشیدن به شادکامی را تبیین نموده‌اند. انواع شادکامی، هر یک انسان را با سطحی از رضایت و شادمانی درونی  روبه رو می­کنند و هریک نشان‌دهنده سطحی از ایمان به خداوند متعال هستند.

در این کتاب سعی بر این بوده است تا مهارت‌های دستیابی به انواع شادکامی با مثال‌ها و تمرین‌های متعدد برای خوانندگان محترم ارائه شود.

 

برای دریافت نسخه الکترونیک این کتاب و نیز دریافت توضیحات کامل پیرامون آن به صفحه اختصاصی کتاب در سایت مراجعه نمایید.